Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia zależy od produktów jakie zostały zamówione.

W przypadku produktów, które posiadamy na stanie magazynowym, wysyłka następuje zazwyczaj w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (do godziny 11), otrzymania płatności PayU lub w przypadku wybrania wysyłki za pobraniem.

W przypadku produktów, które wymagają zamówienia (informacja ta najczęściej znajduje się w opisie aukcji wraz z podanym orientacyjnym czasem realizacji), wysyłka następuje po otrzymaniu danego produktu od producenta/z zewnętrznego magazynu.

Produkty, które oferujemy na zamówienie, to m.in. wszystkie soczewki astygmatyczne; multifokalne; oraz wszystkie soczewki producenta Cooper Vision. W niektórych przypadkach, czas oczekiwania może wynieść do 5 tygodni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

Przed złożeniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z nami, w celu potwierdzenia dostępności danego produktu.

Informujemy , że nie mamy wpływu na pracę kurierów i listonoszy. Nie mamy możliwości ustawienia dostawy na konkretną godzinę, nie dysponujemy również numerami telefonów do kurierów. Wszelkie informacje dotyczące dostawy można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy dostarczającej przesyłkę lub też śledząc przesyłkę poprzez link, który został nadany w mailu w dniu wysyłki. Kurierzy i listonosze dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Przesyłki paczkomatowe ze względu na specyficzny typ usługi, mogą być dostarczone o dowolnej porze przez cały tydzień.

Nie mamy wpływu na to, w jakim stanie paczka zostanie dostarczona do Państwa rąk, dlatego też, w przypadku, gdy stan przesyłki budzi Państwa zastrzeżenia, przypominamy, iż mają Państwo prawo do sprawdzenia stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera/listonosza, dzięki czemu w razie uszkodzenia towaru, niezwłocznie spisywany jest protokół szkody, który stanowi niezbędny dokument potrzebny do reklamowania przesyłki.

W przypadku odbioru osobistego w salonach Inter Optyk, proszę kontaktować się bezpośrednio z salonem w sprawie odebrania zamówienia, najczęściej jest to następny dzień roboczy po otrzymaniu wiadomości o zmianie statusu na zrealizowane.